    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 22:46:55 +0100

    Artur Maśląg pisze:
    > MarcinJM pisze:
    > (...)
    >
    > Poprawiłeś mi humor :) Spędziłeś 5 godzin bezproduktywnie, klient
    > stracił czas (i pieniądze), a Ty mu z rozbrajającą szczerością mówisz,
    > że nie potrafisz sobie z tym poradzić i musisz zasięgnąć opinii :)

    Już Ci wyrwali stary czujnik, niszcząc go, nowy nie pomógł. Więc
    wyciągnęli łożysko (Karolek pisze że nie da się go ponownie założyć),
    zamontowali nowe i nadal pali się ta sama kontrolka, a komputer nadal
    twierdzi że przednie koło się nie obraca.
    I co?
    Nadal jesteś zadowolony i pełen podziwu dla profesjonalnej ekipy
    wymieniaczy?
    Bo raczej nie licz że koszty tamtych eksperymentów oni wezmą na siebie.