    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Detektor przewodów - działający
    Date: Sat, 10 Oct 2020 20:02:53 +0200

    On Sat, 10 Oct 2020 14:35:25 +0200, yabba <...@...pl> wrote:
    > Napisz jakie już testowałeś.

    Te 3 najtańsze z Castoramy:
    https://www.castorama.pl/detektor-przewodow-dmp-soli
    d-v30-id-35448.html

    https://www.castorama.pl/wykrywacz-metalu-drewna-i-p
    rzewodow-dmp-solid-kc098yb-3-w-1-id-35443.html

    https://www.castorama.pl/detektor-titan-id-1100208.h
    tml

    Wcześniej miałem pożyczony od kolegi podobny do tego za 70zl i
    pamiętam, że też zachowywał się dziwnie, wtedy myślałem że po prostu
    kiepski jest ale teraz widać, że detektory tak mają.

    Jest jeszcze Bosh za 380zl kusi zeby go przetestować. Nie mam
    problemu wydać te ~400 ale żeby spełniał swoją funkcję.
    Ten magnusson na jednej ścianie bez przewodów pokazuje "wszędzie
    kabel", wystarczy zbliżyć do ściany w dowolnym punkcie, czym to
    tłumaczyć?? Wykrywanie metalu ma fajne bo pokazuje odległość w cm od
    metalowej konstrukcji i to w miarę dokładnie, tym mnie ujął w
    porównaniu z Boschem, który cm nie pokazuje w trybie wykrywania
    metalu.
    Ale widać, że do tego typu detekcji to nawet producent nie podchodzi
    poważnie bo instrukcji napisał rozbrajająco szczerze, że cyt. "w
    przypadku niezadowolenia ze wskazań NIE UŻYWAĆ detektora". ROTFL!

    --
    Marek