eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OTRe: Dialog i tracone połšczenie (adsl) - trochę OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambr
    iumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dialog i tracone połšczenie (adsl) - trochę OT
    Date: Thu, 18 Mar 2010 21:44:16 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <hnu40s$9l3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hnp58q$abc$1@news.dialog.net.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    <hnq4u2$fl6$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnqcg9$6f4$1@inews.gazeta.pl>
    <hnqemn$uji$1@news.dialog.net.pl> <hnrhej$k48$2@news.onet.pl>
    <g...@4...com>
    <hnssul$8s0$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc52.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268945758 9891 213.77.239.52 (18 Mar 2010
    20:55:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Mar 2010 20:55:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <hnssul$8s0$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:584683
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Irek N. napisał:
    > I tak ponad 20 minut :)
    > Nawet sterowniki karty sieciowej przeinstalowałem specjalnie dla Tej Pani.
    >

    Twardy jesteś :-) Ja po kilku minutach rozmowy z konsultantem z TP
    uznałem, że nie będę siebie i jego męczył. Tobie kobieta po prostu
    odczytała kolejne punkty scenariusza prowadzenia rozmowy. Działała jak
    komputer - nie odfajkujesz wykonania punktu x, to nie przejdzie do
    punktu x+1. Dopiero na końcu miała polecenie przyjęcia zgłoszenia. Nie
    przejdziesz przez czyściec, to Ci nie wyśle montera. Nie wiem jak to
    wygląda w Dialogu ale pewnie jak wszędzie.
    Mi kiedyś pani z infolinii Amici (pralka) wmawiała, że mam filtr na dole
    po lewej stronie a nie prawej. Nawet prosiła, żebym podszedł do pralki
    ale ją zaskoczyłem swoim zacofaniem - nie posiadam bezprzewodowego a
    dzwoniłem ze stacjonarnego :-) Na szczęście reszta rozmowy doprowadziła
    do odkrycia funkcji resetu i mimo wszystko stała sie pomocna. Tylko
    scenariusz rozmowy ktoś jej powinien poprawić, bo miała niekatualny :-)
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: