  • Data: 2020-10-13 16:06:43
    Temat: Re: Diesel lepszy od elektryka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 13 października 2020 o 14:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik 4...@g...com ...
    > Prosciej sie nie da:
    > https://www.lasy.gov.pl/pl/informacje/aktualnosci/za
    trzymac-wode-w-
    > lesie
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.
    Skąd wiesz że nie jest to informacja w stylu mateuszowego " opanowaliśmy wirusa i
    jest w odwrocie". Różnimy się tym że ja mam IQ dwa razy większe niż Ty i sam potrafię
    wyciągać wnioski z obserwacji. A ty łykasz wszystko co ci do głowy wpakują. Wczoraj
    rozmawiałem z kimś kto ma działkę i mówił że spadło tyle deszczu że woda wsiąkać w
    ziemię już nie chce.