    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate VW Passat B8 Arteon i ziomkowie
    Date: Mon, 10 Aug 2020 13:01:32 +0100

    On 10/08/2020 12:32, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > powinna byc 100k aut w sumie z tego niecale 40k w DE ale UK jako nie UE moze miec
    swoje zdanie na ten temat

    > ps jesli nie obowiazkowa to bym nie robil, uklad spalinowy/wydechowy byl liczony na
    warunki testowe i jego zywotnosc na bank ulegnie skroceniu co by tam producent nie
    obiecywal, dpf wypalal mi sie raz na tydzien a teraz co 2-3 dni, VW wymienil EGR z
    chlodnica spalin ale co z tego ? VW w Euro 6 oszukuje przy pomocy okna
    temperaturowego jesli je wylaczyc klopoty murowane

    Z tego niemieckiegoo tekstu tez nie wynika, ktore modele (roczniki)
    podlegaja pod ta akcje w DE. W Insigni B przez trzy i pol roku (66tys
    km) uzytkowania, DPF wypalal mi sie raz z miesiac temu i bylo to 4
    miesiace po tym jak zaczalem jezdzic na krotkich trasach po miescie ze
    wzgledu na prace z domu. Koledze w BMW nie pokazuje kiedy sie DPF wypala
    wiec jak wylaczy silnik podczas procesu to mu rosnie poziom oleju.
    Wszsytkie diesle maja swoje problemy spowodowane pojebanymi normami.
    Moja pracowala w firmie z okolil automotive i z informacji, ktore
    dostawali wynikalo, ze najwiekszy rozjazd wzgledem deklarowanych
    wartosci mial zawsze Mercedes w swoich dieslach (nawet 60%).