  • Data: 2020-09-10 18:52:36
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 10/09/2020 15:56, J.F. wrote:
> [...]
    -vw-oskarzony-o-spisek-6552286601735104a.html

    >No wlasnie o to mi chodzi, o te "likely". Cale te badania to
    >statystyka wyliczona na podstawie ilosci samochodow VW jezdzacych po
    >ulicach wzgledem zageszczenia ludnosci itp. A co jesli ktos odpukac
    >faktycznie zachorowal ale w okolicy w ktorej mieszka nikt nie ma VW
    >tylko Mercedesy i/lub ogolnie mieszka srednio 1 osoba na km2 albo
    >ktos w jego okolicy ma w gospodarstwie kilka aut w tym jednego VAGa
    >ale nim jezdzi tylko w niedziele? Jak to w sadzie udowodnic, ze to VW
    >go zabil, a nie Mercedes ktory tez oszukiwal albo sasiad, ktory pali
    >smieciami w piecu?

    Ale ja w ogole nie o tym - jest norma, pojazd jej nie spelnia, to
    odszkodowanie sie nalezy.

    Tylko w jakiej wysokosci, skoro na razie mowimy lekkim
    zanieczyszczeniu powietrza.

    Raczej nie - VW juz zaplacil.
    https://www.youtube.com/watch?v=eAE2OUP0uRM
    https://www.youtube.com/watch?v=xHHKHlKqCv8