eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji › Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <e...@g...com>
    <rjck84$1e61$1@gioia.aioe.org> <rjcofp$log$2$horizn@news.chmurka.net>
    <5f5a3e98$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjdh6p$5d7$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rjevqn$vvh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f5b05e2$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjf1h6$1c3$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 11 Sep 2020 09:07:42 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rjf1h6$1c3$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5f5b223e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.225.109
    X-Trace: 1599808063 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 5.173.225.109:10674
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2609
    X-Received-Body-CRC: 2369372478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684583
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-11 o 07:21, Cavallino pisze:
    > W dniu 11-09-2020 o 07:06, cef pisze:
    >> W dniu 2020-09-11 o 06:52, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 10-09-2020 o 17:36, K pisze:
    >>>
    >>>> Normy w tym zakresie zostaly ustalone blednie, a producenci nie sa w
    >>>> stanie ich spelnic mimo dokladania co chwile kolejnych nowinek
    >>>> technicznych w postaci DPF, katalizatorow, EGR, AdBlue itp.
    >>>
    >>> Oczywiście że są.
    >>> Mogą wycofać z produkcji silniki nie spełniające norm.
    >>> Jak trzeba, to wszystkie spalinowe....
    >>
    >> Można też wprowadzić normę eliminującą silniki elektryczne
    >> i je wycofać z produkcji.
    >
    > Jak cebularze obejmą władzę na świecie, to tak będą robić....
    > Pozwolą jeździć tylko starymi dieslami i smrodzić nimi wszystkim w nos....

    Nie odbieraj tego osobiście. Zwróciłem tylko uwagę, że lobby
    jednych czy drugich jest w stanie przepychać rozwiązania,
    które są trudne do realizacji czy zbyt kosztowne.
    W sumie koncernowi motoryzacyjnemu jest wszystko
    jedno czy sprzedaje milion samochodów elektrycznych czy spalinowych.
    Pytanie co jest łatwiej sprzedać. Dlatego wcale by mnie nie zdziwiło gdyby
    koncerny zadbały o takie prawo, że np człowiek nie może być blisko
    określonego przepływu amperowego i wymusiłoby to montowanie
    specjalnej klatki ochronnej dla kierowcy w samochodzie elektrycznym.
    I już ekspansja jest zahamowana.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: