eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji › Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
    anger.ac.uk!not-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Date: Fri, 11 Sep 2020 08:37:15 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rjf9fc$60m$2$horizn@news.chmurka.net>
    References: <e...@g...com>
    <rjck84$1e61$1@gioia.aioe.org> <rjcofp$log$2$horizn@news.chmurka.net>
    <5f5a3e98$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjdh6p$5d7$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rjevqn$vvh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f5b05e2$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjf1h6$1c3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f5b223e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 11 Sep 2020 07:37:16 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
    logging-data="6166"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    In-Reply-To: <5f5b223e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: en-GB
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684585
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11/09/2020 08:07, cef wrote:
    > W dniu 2020-09-11 o 07:21, Cavallino pisze:
    >> W dniu 11-09-2020 o 07:06, cef pisze:
    >>> W dniu 2020-09-11 o 06:52, Cavallino pisze:
    >>>> W dniu 10-09-2020 o 17:36, K pisze:
    >>>>
    >>>>> Normy w tym zakresie zostaly ustalone blednie, a producenci nie sa
    >>>>> w stanie ich spelnic mimo dokladania co chwile kolejnych nowinek
    >>>>> technicznych w postaci DPF, katalizatorow, EGR, AdBlue itp.
    >>>>
    >>>> Oczywiście że są.
    >>>> Mogą wycofać z produkcji silniki nie spełniające norm.
    >>>> Jak trzeba, to wszystkie spalinowe....
    >>>
    >>> Można też wprowadzić normę eliminującą silniki elektryczne
    >>> i je wycofać z produkcji.
    >>
    >> Jak cebularze obejmą władzę na świecie, to tak będą robić....
    >> Pozwolą jeździć tylko starymi dieslami i smrodzić nimi wszystkim w
    >> nos....
    >
    > Nie odbieraj tego osobiście. Zwróciłem tylko uwagę, że lobby
    > jednych czy drugich jest w stanie przepychać rozwiązania,
    > które są trudne do realizacji czy zbyt kosztowne.
    > W sumie koncernowi motoryzacyjnemu jest wszystko
    > jedno czy sprzedaje milion samochodów elektrycznych czy spalinowych.
    > Pytanie co jest łatwiej sprzedać. Dlatego wcale by mnie nie zdziwiło gdyby
    > koncerny zadbały o takie prawo, że np człowiek nie może być blisko
    > określonego przepływu amperowego i wymusiłoby to montowanie
    > specjalnej klatki ochronnej dla kierowcy w samochodzie elektrycznym.
    > I już ekspansja jest zahamowana.

    Albo zakaz uzytkowania elektrycznych w kraju gdzie wiecej niz polowa
    energii elektrycznej pochodzi z wegla ;)
    Zakaz rejestracji elektrycznych, ktorych nie da sie zrecyklingowac w
    stopniu mniejszym niz 96%

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: