  • Data: 2023-03-20 16:50:19
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2023 o 11:29, J.F pisze:

    > Moze tak być ... a moze nie?
    > Partia Zielonych tam silna ...

    Może i silna, ale ktoś musi w końcu powiedzieć niemcom, że wychujali ich
    z prywatnej motoryzacji. A wtedy...

    > Jak to wiele razy pisałem - paliwa kopalne sie kiedys skończą, i to
    > względnie szybko.

    Przeżyliśmy już tyle końców ropy co końców świata i zidentyfikowanych
    zasobów jest coraz więcej;P

    > Do tego ewentualne zmiany klimatu ... Latem juz trudno wytrzymac.

    Z tym, że póki co to elektyki wcale wiele mniej CO2 nie wydalają.
    Zwłaszcza u nas.

    > Ogolnie to przemysł jakos wywędrował do Chin.

    Ale do tej pory miało to jakąś zaletę dla konsumentów - było taniej.
    Teraz już nie będzie.

    > Najpierw było fajnie tanio, teraz zaczęło sie juz niefajnie.
    > Czas na Indie?
    > A moze na Afrykę?

    Zawsze gdzieś będzie emitować - jak nie u nas to gdzie indziej.

    > Tam przemysł moze miec mnóstwo energii z fotowoltaiki ... albo i z
    > paliw kopalnych ...

    Bedzie z tego co taniej.

    A co do ograniczenia CO2 to jest prosta metoda - mniej ludzi. Tylko z
    tym akurat UE walczy;) No i zawsze można powrócić do detonacji bomb
    atomowych:P Poważnie - dopóki wywalaliśy areozole w powietrze czy to w
    WWII czy próbach to jakoś klimat się mniej ocieplał mimo że cały czas
    rośliśmy z emisją CO2. Tylko zieloni dostaliby takiej piany na gebę...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!