  • Data: 2023-03-30 21:30:13
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Mar 2023 20:04:59 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Wychodzi, że spalinowcem się jedzie, jest tydzień urlopu i wracajac do
    > domu, spotyka się prątka, który dopiero dojeżdża na miejsce. Będzie też
    > wracał tydzień. Już pisałem, ze prątkowcy muszą mieć więcej dni urlopu
    > po prostu :]

    To zalezy co kto lubi.
    Mozna pojechac "do Grecji", a po drodze zwiedzic Wieden, Budapeszt,
    Belgrad, Tatry i Balaton i byc zadowolonym,
    a mozna mozliwie szybko przejechac czy przeleciec, uwalic sie na plaĹźy
    i też być zadowolonym :-)

    Ja tam tylko wiem, że jak jadę na narty
    (/żaglówkę/windsurfing/nurkowanie)
    to chce jezdzic na nartach, a nie samochodem po motelach i
    restauracjach :-)

    A za ktĂłryms razem ... a co tam ciekawego mozna w tym Budapeszcie
    zobaczyc, szczegolnie w upalne lato :-)

    J.