  • Data: 2023-03-31 11:08:47
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Mar 2023 07:40:27 +0200, Cavallino wrote:

    > Bo tak samo.
    > ICE też bym był w połowie trasy.
    > Mnie się z jazdą nie spieszy, pisałem o tym już z 10 lat temu....

    I wtedy i niedawno chiales "tłuszczy" odebrac samochody ... zeby tloku
    na drodze nie robili.

    Co ci przeszkadzają, jak ci sie nie spieszy ? :-P

    > Oczywiście.
    > Żona by mi oczy wydrapała, gdyby miała jechać na Zakythos samochodem,
    > jakimkolwiek.

    Żonę całkowicie rozumiem. Sam uwazam, ze troche za daleko.
    Ale jak sie jedzie z dwójką dzieci, chce zaoszczedzic pod namiotem,
    czy np zabrac sprzet do nurkowania ... albo pozwiedzac Grecje ...

    J.