  • Data: 2010-05-29 16:06:48
    Temat: Re: Dlaczego nie można zainstalować Flash?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    maj roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 29. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > Szczerze mówiąc nie chce mi się zliczać przypadków lecz wyniki
    > wyszukiwania:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.www/search?hl=
    pl&q=target+href&start=0&hl=pl&

    > dają 1190 postów. Zakładając, ze większość z nich jest nie na temat
    > oraz że było wiele wypowiedzi w jednym wątku to z dużym
    > prawdopodobieństwem będą więcej niż dwa wątki na ten temat :-)

    Myślę że Pawłowi chodziło o ,,dwa przypadki" uzasadniające użycie
    targeta, nie zaś o ,,dwa przypadki" dyskusji na temat targeta na tej
    grupie.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski