  • Data: 2022-09-27 15:46:29
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.09.2022 11:49, trybun wrote:

    > Nie, jest to dom wolnostojący w którym poza moja nie ma żadnych sieci
    > wifi. Problem w tym że w pomieszczeniach najbardziej oddalonych od
    > routera sygnał jest na poziomie że czasem nawet połączenie jest zrywane.
    > No i sprawa najważniejsza, jako że mam tylko internet mobilny to każdy
    > KB się liczy, a przez kabel są lepsze uzyski niż poprzez wifi nawet w
    > pomieszczeniu gdzie jest router.

    Lepsze "uzyski" w sensie mniej KB zużywasz? Dziwne to. Jak nie masz
    eteru zasranego zastanowiłbym się jednak nad opcją bezprzewodową, czyli
    nad repeaterem. Mam u siebie na działce letniskowej, gdzie spędzam 4-5
    miesięcy rocznie, dziwny układ z 3 domków w pewnej odległości od siebie
    i rozwiązałem problem dystrybucji internetu poprzez zainstalowanie
    routera z modemem i dwóch repeaterów. Przy okazji mam wszędzie Wi-Fi dla
    innych urządzeń. Mam internet Play z pakietem 200 GB /mies. za 50 zł, da
    się żyć.