  • Data: 2022-09-30 08:20:46
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2022 o 15:46, Uncle Pete pisze:

    > Lepsze "uzyski" w sensie mniej KB zużywasz? Dziwne to. Jak nie masz
    > eteru zasranego zastanowiłbym się jednak nad opcją bezprzewodową,
    > czyli nad repeaterem. Mam u siebie na działce letniskowej, gdzie
    > spędzam 4-5 miesięcy rocznie, dziwny układ z 3 domków w pewnej
    > odległości od siebie i rozwiązałem problem dystrybucji internetu
    > poprzez zainstalowanie routera z modemem i dwóch repeaterów. Przy
    > okazji mam wszędzie Wi-Fi dla innych urządzeń. Mam internet Play z
    > pakietem 200 GB /mies. za 50 zł, da się żyć.

    Wyższa prędkość  transmisji danych.  Na wifi w jakiej bym nie wybrał
    konfiguracji zawsze są spore straty pod tym względem. Prędkość netu
    przez kabel bądź modem bezpośrednio wetknięty do USB kompa to zupełnie
    inna kategoria pod względem prędkości niż połączenie przez wifi.

    A porównywałeś tą swoją konfigurację z łączem na kablu?

    To Play teraz oferuje 200GB?? Korzystałem z ich oferty przez kilka lat,
    jednak wtedy mimo że opcja nazywała się "bez limitu" to oferowała tylko
    100GB/45zł a później lejek z dużym ograniczeniem prędkości.