  • Data: 2022-09-30 18:07:45
    Temat: Re: Długość kabla sieciowego
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2022 o 11:42, Uncle Pete pisze:

    > Mam w mieście dwa komputery stacjonarne. Jeden jest podłączony kablem
    > przez gigową sieć, drugi przez Wi-Fi dobrą kartą na wysokim pasmie
    > (dolne jest nieużywalne). Na obu Speedtest pokazuje pełną prędkość
    > połączenia z internetem w ramach pakietu, czyli 300 Mb/s. Połączenie
    > router-komputer oczywiście po kablu będzie szybsze, ale na prędkość
    > internetu to nie wpływa.

    To się tylko tak wydaje jak np przeglądamy serwis Onetu, i tylko to,
    natomiast gdy zajdzie potrzeba skorzystania z kilku źródeł, np tu
    oglądamy pornosa w FHD, pobieramy elektroniczne wydanie Biblii i jeszcze
    aktualizujemy system to różnice są już dobrze widoczne.

    > A jak mierzyłeś?

    > Tak, pod warunkiem płacenia przez aplikację, potem lejek. Na ile wąski
    > nie wiem, ani razu nie udało mi się zużyć tyle.

    No jakby nie było to i tak nie skorzystam bo ostatnimi czasy zanim od
    nich odszedłem oferowali prędkości które nie pozwalały przejrzeć poczty.
    A sam lejek chyba się nie zmienił - 1Mb/s, oczywiście wszystko w teorii,
    mi wieczorami w pakiecie podstawowym oferowali kilka Kb/s.