    Date: Fri, 30 Sep 2022 11:42:25 +0200
    Subject: Re: Długość kabla sieciowego
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 30.09.2022 08:20, trybun wrote:

    > Wyższa prędkość  transmisji danych.  Na wifi w jakiej bym nie wybrał
    > konfiguracji zawsze są spore straty pod tym względem. Prędkość netu
    > przez kabel bądź modem bezpośrednio wetknięty do USB kompa to zupełnie
    > inna kategoria pod względem prędkości niż połączenie przez wifi.

    > A porównywałeś tą swoją konfigurację z łączem na kablu?

    Mam w mieście dwa komputery stacjonarne. Jeden jest podłączony kablem
    przez gigową sieć, drugi przez Wi-Fi dobrą kartą na wysokim pasmie
    (dolne jest nieużywalne). Na obu Speedtest pokazuje pełną prędkość
    połączenia z internetem w ramach pakietu, czyli 300 Mb/s. Połączenie
    router-komputer oczywiście po kablu będzie szybsze, ale na prędkość
    internetu to nie wpływa.

    A jak mierzyłeś?

    > To Play teraz oferuje 200GB?? Korzystałem z ich oferty przez kilka lat,
    > jednak wtedy mimo że opcja nazywała się "bez limitu" to oferowała tylko
    > 100GB/45zł a później lejek z dużym ograniczeniem prędkości.

    Tak, pod warunkiem płacenia przez aplikację, potem lejek. Na ile wąski
    nie wiem, ani razu nie udało mi się zużyć tyle.