-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
Date: Sun, 17 Mar 2024 12:08:08 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <ut6iun$g4e$1$Shrek@news.chmurka.net>
References: <usus1o$39d$8$chmurka8@news.chmurka.net>
<ut10dg$lhv$1$Janusz@news.chmurka.net>
<172q3snt9ni01$.xyv6cd78sdee.dlg@40tude.net>
<ut1qiq$bon$2$Shrek@news.chmurka.net>
<q900tj0f4to2$.3xufgmhq9x4n$.dlg@40tude.net>
<ut1vva$bon$4$Shrek@news.chmurka.net>
<ut211e$bon$5$Shrek@news.chmurka.net>
<ut23aq$jrq$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut23qo$bon$8$Shrek@news.chmurka.net>
<ut26dh$jt2$7$Robert_W@news.chmurka.net>
<ut2a73$p6s$2$nadir@news.chmurka.net>
<ut2cmj$sk4$2$Shrek@news.chmurka.net>
<ut2k13$4a6$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut3cu5$sk4$4$Shrek@news.chmurka.net>
<ut3kt9$28b$2$nadir@news.chmurka.net>
<ut3lcb$3nj$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut3ok6$28b$5$nadir@news.chmurka.net>
<ut3t1q$3nj$3$Shrek@news.chmurka.net>
<ut44kg$f0r$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut460k$c7e$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut4bfg$j3k$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut4pv9$1tk$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut59pg$ejq$1$nadir@news.chmurka.net>
<ut64b3$79g$1$Shrek@news.chmurka.net>
<ut6gjk$dtb$1$nadir@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 17 Mar 2024 11:08:07 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
posting-host="83.142.196.21"; logging-data="16526";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:fWVEXPD4P9WDCYPBJEbnXgy81Cg=
sha256:QB3u2Mm9ZFCJvl93sH8zVMACK+SbxmBCI96Y4ewrInI=
sha1:4C3w7oKrLSoHsi61UJcCZ5f8lRw=
sha256:9AWU7ZTsQfd5Jsa8Dd5qHaZWQZg2o5EdlkhTe2NhT/M=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <ut6gjk$dtb$1$nadir@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720200
[ ukryj nagłówki ]W dniu 17.03.2024 o 11:28, nadir pisze:
>> Czyli wychodzi na to że się zaczyna na linni warunkowego zatrzymania a
>> kończy na rozwidleniu.
>> Skoro jest ograniczony linią zatrzymania to właśnie tam się zaczyna.
>
> Teoretycznie można by tak przyjąć, że obszar skrzyżowania zaczynia się
> na linii warunkowego zatrzymania.
No skoro ma być ograniczony liniami warunkowego zatrzymania, to właśnie
od pierwszej się zaczyna a nie kończy.
> Tylko co gdy nie ma rozwidlenia przez
> kilka, kilkanaście kilometrów?
Definicja o obszarze skrzyżowania do dupy. Nie to żebym był zdziwiony.
> Dodatkowo za tym, że kolejny zjazd jest kolejnym, oddzielnym
> skrzyżowaniem, przemawia fakt, że umieszczono na pasach strzałki
> kierunkowe, a te stosuje się przed skrzyżowaniami.
Eee. nie ma takiej zasady. Zarówno przed jak i na. Zobacz dowolne
"rondo" w warszawie ile tego naćkane.
>> Możesz dać linka do tego rozporządzenia i powiedzieć gdzie te rysunki?
>
> https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
WDU20190002311
A stronę dasz? Już wcześniej znalazłem linka, ale wymiękłem.
>> Bo jak dla mnie nie ma w tych miejscach żadnch nawet wyimginowanych
>> lini zatrzymania.
>
> Wyimaginowane, to musisz sobie wyobrazić. Jak masz skrzyżowanie
> równorzędne bez żadnych znaków i wyznaczonych linii, to i tak wiesz w
> którym miejscu się zatrzymać żeby nie doprowadzić do kolizji. To jest
> właśnie ta wyimaginowana linia.
Ale linia rozpoczynająca skrzyżowanie to ta na której masz się
zatrzymać. Z przeciwnej strony to ta na której mają się zatrzymać...
jadący z przeciwnej strony. Więc jak jest jednokierunkowa, to z dupy ta
definicja obszaru skrzyżowania bo się nie kończy. Tak jak pisałem -nie
twoja wina że prawo do dupy, ale skrzyżowanie to miejsce przecinania się
kierunków ruchu, więc niejako z definicji jest _za_ linią zatrzymania a
nie przed.
> A tu już właśnie nie, to jest "twój" pas i każdy kto che na niego
> wjechać musi ci ustąpić pierwszeństwa, tak jak przy normalnym zajmowaniu
> pasa.
Też tak uważam, a inny będzie uważał że masz A-7 i chuj. I nawet ta
linia zatrzymania sugeruje że będzie miał rację, choć to absurdalne.
>> A to oznacza że w teorii masz czekać aż nic nie będzie na główej.
>
> Raz, że formalnie to już nie jest główna, bo opuściłeś obszar
> skrzyżowania i zachodzi tu zwykła zmiana pasa jak na każdej innej drodze
> o kilku pasach.
Jak już pisałem - raczej nie - jeśli to jest skrzyżowanie, to właśnie
jest ono tam gdzie zachodzi przecinanie się kierunków.
> Dwa, to po to jest ten pas rozbiegowy, żeby się
> rozpędzić i dostosować prędkość tak, żeby bezkolizyjne zjechać ze
> swojego pasa.
Ja to wiem, ale po ostatniej dyskusji ze strażniczką miejską, że
przecież oczywiste jest, że znak zakaz zatrzymywania nie dotyczy miejsc
wyznaczonych bo inaczej byłoby to bez sensu dowiedziałem się, że tu nie
chodzi i sens a o prawo:P
Tak, wiem że nie zawsze jest to możliwe, ale taka jest
> ogólnie idea pasa włączania i przeplatania.
>
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.24 12:09 Robert Wańkowski
- 18.03.24 09:56 Janusz
- 18.03.24 10:04 Robert Wańkowski
- 18.03.24 17:56 nadir
- 18.03.24 17:57 nadir
- 18.03.24 17:59 Janusz
- 18.03.24 18:57 Robert Wańkowski
- 18.03.24 20:06 nadir
- 18.03.24 22:21 Shrek
- 18.03.24 22:23 Shrek
- 18.03.24 22:24 Shrek
- 18.03.24 23:33 nadir
- 19.03.24 06:25 Shrek
- 19.03.24 09:18 J.F
- 19.03.24 09:38 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML