  • Data: 2022-11-10 14:58:27
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa-09-listopada-2022 o 23:24, PlaMa pisze:

    > Po pierwsze to jeszcze do niedawna to te podatki na "bezsensowne
    > inwestycje" w Polsce płacił Niemiec,

    I tu trzeba nadmienić że jeszcze na tym zarabiał.

    To nie była dobroczynna darowizna tylko inwestycja oczywiście przy
    kastrowaniu lokalnej polskiej konkurencji.

    Lemingom trzeba to powtarzać bo mają krótką pamięć

    Więc dobrze, że
    > postawili stację, źle że za darmo, chyba że stoi za tym idea, którą się
    > z nami nie podzieliłeś.

    Tu i gdzie indziej już dawno pisaliście że darmowego prądu nie będzie i
    to przed pandemią i wojną

    > Po trzecie to ten królik to chyba raczej polak a być może nawet wręcz
    > legionowianin, a nie urzędnik z Unii, hę?

    To jak Polak to lepiej i nie ważne że nieefektywnie, głupio i wg widzi
    mi się urzędnika UE? Dziś załatwi prawo a jutro w korporacji dostanie
    wynagrodzenie