  • Data: 2009-01-09 11:29:28
    Temat: Re: Dobór siłownika hydraulicznego
    Od: Popey <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety nie mam pojęcia jak wygląda ta maszyneria. Mógł byś podesłać
    > fotkę na priva ?

    Witam

    Dziś nie dam rady, po prostu nie mam zdjęć a maszyna stoi 300km od mojego
    krzesła :) Ale oczywiście, oczywiście - w poniedziałek zrobię ze wszelkimi
    szczegółami i podeślę link. Dziękuję za zainteresowanie

    > 1. Siłownik nie może być na ciśnienie mniejsze niż daje
    > zasilacz, bo go rozerwie.

    To ograniczenie znam, powinno być w dokumentacji.

    > 2. Siłownik o zbyt dużej średnicy może pourywać to do czego
    > jest przymocowany.

    To będzie można wymierzyć chyba.

    > Poza tym będzie nawyżej działać wolniej albo szybciej. Ale kupowanie
    > siłowników w ciemno chyba nie ma sensu, to dość drogie elementy. Chyba,
    > że masz jakieś zapasy...

    Mamy w firmie zapasy - ciekawe tylko, czy będą odpowiednie do
    przymierzania, zgodnie z podanymi przez Ciebie ograniczeniami.
    Tak więc w poniedziałek prześlę link, jeszcze raz dziękuję.
    Paweł

    --
    gg #288252