  • Data: 2023-02-01 20:17:12
    Temat: Re: Dobre kable - mały Jack.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 1.02.2023 o 09:35, DaNsOuNd pisze:

    > Pomyśł inaczej - dlaczego stosuje się takie rzeczy na scenie czy w
    > studio? Żeby wyeliminować zakłucenia. Ty takowe posiadasz więc to
    > rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie. Żeby nie grzebać w zasilaniu 230VAC
    > najłatwiej się odseparować galwanicznie.
    >
    > Problemem są "wirtualne masy" przetwornic zasilających poszczególne
    > urządzenia. Odłącz sobie przewód PE od zasilacza komputerowego i
    > przekonaj się jakie potencjały wystepują na obudowie tegoż. A przecięż
    > obudowa to wspólna "masa" kabelka audio i USB. Pewnie w przetwornicy
> [...]

    Nie mam PE, to instalacja majaca z 50 lat ;)
    Jedynie co można, to masy podłączyć razem, nawet do rury
    kaloryfera nie mogę podłączyć, bo wymieniona na plastikowa.
    Na pewno zakłócenia są przez pojemność, bo mam 2 kable, jeden
    źle, a drugi jeszcze gorzej ekranowane. Bardzo duża różnica jest.
    Wiec rozumuję, że jak dam kabel normalnie ekranowany, czyli oplot, przez
    który nie widać co jest pod spodem, to będzie git. A na pewno moze się
    poprawić.
    Zwyczajnie potrzebuję kabla dobrej jakości, ze złoconymi wtyczkami,
    zwykły standard, nie audiofilski. Albo wtyczek mały Jack, do których da
    sie dolutować nieco grubszy kabel.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl