  • Data: 2009-07-01 08:20:01
    Temat: Re: Dobre microswitche - kto robi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci
    news:71fe3c65-4ea9-4222-8202-b217dd4c5512@b14g2000yq
    d.googlegroups.com...
    > http://img199.imageshack.us/img199/4743/phap3301.jpg
    > na cos lepszego.

    > Wymagania:
    > - miekki, wyrazny punkt zadzialania
    > - pewnosc kontaktu

    Czy mi sie wydaje czy one wszystkie sa membranowe ?
    A tak jak patrze na konstrukcje membrany to co prawda ma wyrazny
    klik przy wciskaniu,
    ale styki dociskasz juz palcem, i przy powolnym puszczaniu zawsze
    jest ta niepewnosc - jeszcze styka czy juz nie ?

    Na dobra sprawe to nawet inne konstrukcje maja podobny problem ..

    No coz - z dobrymi nie pomoge, u mnie na rogu sprzedaja srednie :-)

    > - powtarzalnosc. Chodzi o to, ze przycisk jest poganiany dzwignia
    > sprzezona z wajcha sprzezona z wichajstrem :) i kazdy klik
    > powinien
    > "czuc" sie tak samo. W tej chwili lapie raz tak raz siak, raz
    > czuc
    > kiedy kliknie, raz nie.

    Nowe czy uzywane ? IMO to w nich peka membranka i wtedy traca klik.

    Zajrzalbym do myszy logitecha .. ale obawiam sie ze inny typ tam
    zobacze.

    J.