  • 1. Data: 2009-06-30 09:46:46
    Temat: Dobre microswitche - kto robi?
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    potrzebuje w pewnym urzadzeniu wymienic tanie, chinskie mikroprztyczki
    klasy:
    http://img199.imageshack.us/img199/4743/phap3301.jpg
    na cos lepszego.
    Footprint jest standardowy (ca. 300x400mils), wysokosci jeszcze nie
    zmierzylem (trzeba cholere rozbebeszyc). Pytanie: kto na swiecie robi
    takie mikroprzelaczniki DOBREJ jakosci?!
    Cena nie gra wiekszej roli, powiedzmy ze nawet do 5EUR za mikroprztyk
    moge przelknac, o ile jakosc bedzie bez zarzutu.

    Wymagania:
    - miekki, wyrazny punkt zadzialania
    - pewnosc kontaktu
    - powtarzalnosc. Chodzi o to, ze przycisk jest poganiany dzwignia
    sprzezona z wajcha sprzezona z wichajstrem :) i kazdy klik powinien
    "czuc" sie tak samo. W tej chwili lapie raz tak raz siak, raz czuc
    kiedy kliknie, raz nie.
    - mechaniczna kompatybilnosc. Tego jest wiecej, maszynki sa
    zauwazalnie drozsze od mikroprztyczkow i nie wchodzi w gre ZADNA
    modyfikacja, nawet najbardziej sensowna pod sloncem. Musi byc w takiej
    samej obudowie, mechanicznie pasujacy, wylutowac stary, wlutowac nowy,
    wio.

    Kto takie prztyczki robi i gdzie je w EU dostac?
    --
    Marek Lewandowski
    ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl

  • 2. Data: 2009-06-30 09:56:54
    Temat: Re: Dobre microswitche - kto robi?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    tme, maritex i kilka innych hurtowni .

  • 3. Data: 2009-06-30 10:55:38
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jun 30, 11:56 am, games <g...@g...home.pl> wrote:
    > tme, maritex i kilka innych hurtowni .

    sprzedaja. Rowniez moj elektroniczny na rogu.
    A kto je robi i jaki producent spelnia moje wymagania?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-06-30 11:21:36
    Od: "ab" <a...@o...pl.pl>

    zobacz
    www.mec.dk

    i pytaj w
    www.elproma.com.pl

    ab

  • 5. Data: 2009-06-30 11:29:46
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 30 Jun 2009 02:46:46 -0700 (PDT) Marek Lewandowski
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    >Kto takie prztyczki robi i gdzie je w EU dostac?

    Może tutaj coś znajdziesz:
    http://www.schurter.com/
    http://www.schurter.ch/wwwsc/con_pg09_2.asp
    http://www.omron.com/ecb/products/sw/ - ale tu są troche inne

    --
    I really hate this damn machine,
    I wish that they would sell it.

  • 6. Data: 2009-06-30 11:39:37
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > sprzedaja. Rowniez moj elektroniczny na rogu.
    > A kto je robi i jaki producent spelnia moje wymagania?

    Prawdopodobnie masz jeszcze jedno wymaganie.
    Co jakis' czas padaja; i moje przyciski, postanowi?em ustalic' przyczyne;.
    Po obejrzeniu elementów stykowych pod mikroskopem ustali?em, z.e przyczyna;
    jest dostaja;cy sie; kurz mie;dzy styki. Okazuje sie; na tyle twardy iz. rzez'bi
    powierzchnie; metali utrudniaja;c styk. Wystarczy jedna drobina.
    Potrzebujesz nie tyle solidnej firmy co gazoszczelnego przycisku, sa;
    takie z gumowa; membrana;. Wed?ug z.yczenia równiez. droz.sze.
    K.

  • 7. Data: 2009-06-30 11:55:26
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jun 30, 1:39 pm, John Smith <d...@b...pl> wrote:

> [...]
    > Potrzebujesz nie tyle solidnej firmy co gazoszczelnego przycisku, sa;
    > takie z gumowa; membrana;. Wed?ug z.yczenia równiez. droz.sze.

    Brzmi sensownie i jak najbardziej uzasadnienie.
    Co to znaczy drozsze? >1EUR >5eur czy >10EUR?
    Wiesz, kto robi dobre? czytaj: co i od kogo kupujesz, zakladajac, ze
    jestes zadowolony?
    Dzieki!
    Marek

  • 8. Data: 2009-06-30 12:08:06
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jun 30, 1:29 pm, __Maciek <i...@c...org> wrote:

    > Może tutaj coś znajdziesz:http://www.schurter.com/http://www.schurt
    er.ch/wwwsc/con_pg09_2.asphttp://www.omron.com/ecb/p
    roducts/sw/- ale tu są troche inne

    O! to zaczyna wygladac sensownie, zwlaszcza biorac pod uwage to, co
    John Smith napisal o szczelnosci - Omron robi szczelne, TME nimi -
    wyglada ze - handluje, no to pozostalo mi zapytac TME - co tez wlasnie
    zrobilem.
    Dzieki za pomoc wszystkim!
    Marek

  • 9. Data: 2009-06-30 13:00:58
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    John Smith wrote:

> [...]
    > gazoszczelnego przycisku, sa;
    > takie z gumowa; membrana;. Wed?ug z.yczenia równiez. droz.sze.

    Ja spotkalem sie z mikroswitchami ktore po czasie i bez zalania czy
    przebywania
    w niekorzystnej atmosferze (no tego nie jestem na 100% pewien ale reszta
    urzadzenia byla idealna)
    dostawaly w stanie otwartym po 3- 4 latach opornosci rzedu dziesiatek
    ohm - oczywiscie ukontroler
    intrpretowal to jako wcisniecie.Za pierweszym razem niezle sie naszukalem co
    jest nie tak :)

  • 10. Data: 2009-06-30 13:02:03
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    > dostawaly w stanie otwartym po 3- 4 latach opornosci rzedu dziesiatek
    > ohm - oczywiscie ukontroler

    oczywiscie kohm