  • Data: 2023-07-29 09:23:21
    Temat: Re: Dobry uchwyt fona 'na kratke'?
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/07/2023 10:30, ąćęłńóśźż wrote:
    > Polecicie jakiś dobry uchwyt komórkowca, do montażu na kratce wylotowej
    > wentylacji?
    > Z ładowaniem indukcyjnym najchętniej.
    > Fon raczej z dużych i ciężkich.
    > Ani przyssawki ani 'przylepce' nie sprawdzały mi się, a kratka tak
    > (jeszcze przy tradycyjnym GPS, ale to podobnie lub tym bardziej z uwagi
    > na zmianę formatu poziomego GPS na pionowy telefonu).

    ja używam takiego uchwytu:
    https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08YRMLSM7/ref=p
    px_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

    wprawdzie nie zamontowałem go na kratce, ale w zestawie była podstawka
    do przyklejenia na deskę (a może ją dokupiłem?), do której można
    przyssać uchwyt (na tym mi zależało, bo w vanie szyba jest za daleko, a
    kratkę..używam do nawiewu ;)
    Jakby co, szybkie ładowanie bezprzewodowe działa w tym uchwycie (bo te
    bez szybkiego ładowania nie dają rady przy dużym zużyciu prądu), nie ma
    też problemu z pokrowcem (w sensie gumowanej obudowy tylnej, bo to
    roboczy telefon)

    Lukasz