  • Data: 2024-03-27 06:23:00
    Temat: Re: Dobrze te mini skrzynkę poskładałem?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wziąłem póki co do serca radę z prawem Kirchhoffa i wpiąłem wejście do
    > środkowych elementów.
    >
    > https://i.ibb.co/XV4Q0KT/WP-20240325-20-27-22-Pro.jp

    Naczytałeś się głupich rad i walnąłeś głupotę :)
    Prawo Kirchoffa?!
    Nie rozśmieszaj ludzi.

    W gniazdach masz miejsce na 1 lub 2 przewody które można solidnie
    dokręcić. Wpinanie tam trzeciego to zwykłe druciarstwo.
    Tym bardziej gdy stosujesz tulejki na końcówkach przewodów.

    > Na razie nie rozumiem dlaczego miałbym robić spaghetti i wpiąć wejście
    > do bezpieczników od dołu, potem lecieć przewodami od góry znowu do dołu
    > i analogicznie z N. Myślałem że krótsze odcinki zamiast plątaniny będą
    > lepsze (?????)

    I słusznie, że nie rozumiesz bo doradcy też nie rozumieją ale gdzieś
    zobaczyli i tak im zostało. W Twojej konstrukcji to nie mam żadnego
    znaczenia.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: