  • Data: 2021-04-27 15:36:35
    Temat: Re: Dodatkowe opisy elementów na schemacie
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Mój, zdaje się, nie umożliwia (Eagle 7.4.0) :(

    Hm, pogrzebałem i jednak umożliwia. Można dodawać atrybuty i je wyświetlać
    na schemacie. Tylko że wygląda to dramatycznie, bo tekst jest chyba w
    zupełnie przypadkowym miejscu, zaciemniając element i oznaczenia pinów i
    zdaje się, że nie ma (albo nie mogę znaleźć) możliwości przesunięcia go...

    --
    Mistrz w pchnieciu kula do trenera:
    - Dzis musze pokazac klase... na trybunie siedzi moja tesciowa.