  • Data: 2022-05-24 12:08:16
    Temat: Re: Dokładany dekoder DVB-T2
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022.05.24 o 10:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak ktoś ma kineskopowca klasy premium, to szkoda wyrzucać, a latającą piłkę
    > widać lepiej, niż na LCD.
    >

    > -----

    Bo np scart jest wkładany z boku tv, a hdmi od tyłu i trzeba odsunąć tv od
    ściany przy hdmi (a kątowe hdmi jest droższe od całego dekodera tv). Można też
    prosto podpiąć do magnetowidu :) lub rzutnika lub innego analogowego ustrojstwa
    kablem z 10zł a nie dekoderem hdmi->rca. Można również przez scart pominąć HDCP
    (aczkolwiek nigdy nie spotkałem się z objawieniem się HDCP w realnym świecie,
    nawet nie wiem czy takie coś naprawdę istnieje). Albo może ktoś ma położone
    rynienki z kablami pod tynkiem i nie chce domu pruć żeby wymienić scart na hdmi.
    pozdrawiam KS