    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dokładany dekoder DVB-T2
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 24 May 2022 12:47:18 +0200

    On Tue, 24 May 2022 12:16:32 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > To ludziny jeszczy ogladajo Full HD przez scart albo na kineskopowcu?

    Ja ogladam na kineskopie.
    Sie nie chce popsuc ... a nie, przepraszam, raz sie popsul.
    Kupienie nowego TV w sobotę rano okazalo sie niemożliwe/nieoplacalne,
    wiec po poludniu naprawilem stary :-)

    > Przecież to masakra jakaś. Subtitlesy są całkowicie nieczytelne a
    > wszystkie ludzie w tłumach maja taką samą twarz :D

    Subtitlesow nie czytam, a ludzi w tlumach nie ogladam.

    Swoja droga - kiedys ogladalem u znajomych plaski TV ... i jakosc byla
    fatalna. TV raczej niewinny ... winne byly chyba oszczednosci u
    reporterow terenowych, bo to 1.11 byl i dominowaly wiadomosci z
    cmentarzy.

    J.