  • Data: 2021-05-31 15:44:21
    Temat: Re: Dokrecanie kol
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 May 2021 15:20:22 +0200, Janusz wrote:

    > Mam taki już parę lat i teraz parę dni temu nim naprawiałem małą dziurkę
    > z boku opony i dał radę.

    Czasem mala, czasem duza.
    A jak czlowiek nie jest wyczulony, lub ma pecha - to cwierc opony
    zniknie.

    > On jest taki gumowany, chyba lato spokojnie wytrzyma w bagażniku.

    No i tego sie boje, ze po paru tygodniach w +50C zrobi sie twardy.

    > Nie każde oc ma assistance, można wykupić ekstra i tak zrobiłem jak
    > jechałem nad morze bez zapasu.
    > Mam tera ofertę oc i za assistance chcą 120zł ekstra.

    IMO - wciskali niedawno powszechnie za mniejsze pieniadze.
    Ale w czym pomoga, a w czym nie ...

    > Wątpię. Generalnie drogi są czystsze i dużo mniej się gum łapie niż kiedyś.

    co jest swoja droga ciekawe, bo dawniej to byly "brudne" ?

    Ale chodzilo tylko o to ze assistance moze nie pomoc, szczegolnie jak
    sie trafi w dlugi weekend.
    Kolo zapasowe pomoze ... ale tylko raz :-)

    J.