  • Data: 2021-05-31 15:20:22
    Temat: Re: Dokrecanie kol
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-31 o 12:35, J.F pisze:

    > Co nie znaczy, ze kapcia nigdy nie zlapiesz.
    > Zlapiesz, i to zgodnie z obowiazujacym prawem - w najgorszym momencie
    > :-)
    >
    > Czy taki zestaw naprawczy pomoze? Czasem moze i tak, a czasem juz nie.
    > A jaka jest trwalosc zestawu?
    Mam taki już parę lat i teraz parę dni temu nim naprawiałem małą dziurkę
    z boku opony i dał radę.

    > Przetrzyma upalne lato, czy co roku nowy sznur/klej?
    On jest taki gumowany, chyba lato spokojnie wytrzyma w bagażniku.

    > Moze lepiej ... wczytac sie w assistance, pomoga naprawic opone, czy
    > nie pomoga?
    Nie każde oc ma assistance, można wykupić ekstra i tak zrobiłem jak
    jechałem nad morze bez zapasu.
    Mam tera ofertę oc i za assistance chcą 120zł ekstra.

    > Inna sprawa - sa jeszcze calodobowi gumiarze?
    Wątpię. Generalnie drogi są czystsze i dużo mniej się gum łapie niż kiedyś.

    --
    Janusz