eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu › Re: Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
  • Data: 2010-02-13 20:52:29
    Temat: Re: Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
    Od: news-gazeta <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borys Pogoreło pisze:

    > Ta szpachla pęknie po pierwszym kontakcie z krawężnikiem lub lodem.

    > IMO powinno dać radę, ale pogadaj z fachowcem.
    >
    > Nie byłoby taniej od razu kupić normalny zderzak?

    To jest bardzo unikatowy zderzak i naprawdę ciezko go zdobyc.
    Patrzyłem w google i po spawaniu i tak stosuje się szpachel w celu
    wygładzenia powierzchni i dopiero do lakiernika.
    Po zastanowieniu faktycznie ten szpachel pęknie przy najbliższym
    dotknięciu do krawężnika.
    Czy stosuje się jakiś inny środek zamiast szpachli, bardziej miękki?
    Może te maty z włókna szklanego?

    Pozdrawiam - Darek.