    From: anhin <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Domino
    Date: Tue, 03 Jan 2012 22:17:27 +0100

    W dniu 2012-01-03 22:01, v...@i...pl pisze:

    > A to juz stosunkowo niedlugo. Bedziemy podziwiali filmiki na YT jak sie
    > osiedle Orla Bialego w Poznaniu rozsypie :P Albo podobne "mrowkowce"

    nie jestem pewien. Byłem na budowach paru osiedli z wielkiej płyty
    daawno temu. Te które widziałem, były budowane krzywo, obskurnie,
    niezgodnie z projektem, ale mocno -solidnie spawane łącza, przyzwoicie
    zalane porządnym betonem, dobre, głębokie fundamenty itd. Myślę że
    zasadnicza konstrukcja (nie liczę oczywiście stolarki i instalacji,
    które były jak ze złego snu) może przetrwać setki lat. Oczywiście nie
    dotyczy to wszystkich takich budynków, nawet może nie większości...