  • Data: 2023-01-28 21:04:22
    Temat: Re: Domofon Ds-kv6113 I stacja wew. ds-kh6320
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2023 o 18:10, Marek pisze:

    > Dlatego, że zostałem oszukany przez HIK i sprzedawców (po lekturze
    > postów na elektrodzie okazuje się że nie tylko ja). Reklamują ten model
    > jako ze slotem microSD sugerując, że może pracować jako rejestrator. A
    > to g.no prawda. Nie ma takiej funkcji a ta karta tam to właściwie nie
    > wiadomo po co. Podobno może zapisywać zdjęcia tych co wcisnęli przycisk
    > domofonu i to w marnej jakości i pod warunkiem podłączenia stacji
    > wewnętrznej.

    "Rejestracja krótkiej wiadomości głosowej w przypadku braku odpowiedzi
    na przycisk dzwonka
    Obsługa przechwytywania zdjęcia podczas połączeń wideo
    Obsługa kart microSD max. 32 GB (brak w zestawie)
    Urządzenie jest w pełni konfigurowalne za pomocą oprogramowania iVMS4200."

    https://sklep.delta.poznan.pl/strongpanel-wewnetrzny
    -strongwi-fi-ip-ds-kh6320-wte1eu-hikvision_l1_p15195
    .html

    Czyli rejestruje...dźwięk w sumie bez karty, bo to cudo ma jakąś pamięć
    wbudowaną na rejestrację dźwięku i zdjęć. Karta jest po to, aby zachować
    więcej nagrań.

    Wiem, bo to wiele razy montowałem ale nie bawiłem się inne
    wykorzystanie, niż aplikacja na smartfona. Dopiszę, że z apki, idzie
    sobie oglądać live z kamery bez problemu, bez inicjacji dzwoniącego.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>