  • Data: 2023-01-28 23:33:58
    Temat: Re: Domofon Ds-kv6113 I stacja wew. ds-kh6320
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 28 stycznia 2023 o 13:23:32 UTC+1 Mirek napisał(a):
    > To w ogóle po grzyba ci domofon z video? Trzeba było założyć domofon
    > SIP, było by 3x taniej i mniej problemów.
    Gdzie znajdę ten 3x tańszy domofon SIP? Zachęcony tą dyskusją kupiłem do testów
    zestaw domofon + stacja wewn + switch (niezarządzalny 4 porty 10/100 PoE, 1 bez) +
    karta microSD, były po 999 zł brutto.

    Ten ich switch podobno działa do 300m skrętki, ciekaw jestem jak sobie poradzi z 50m
    ale zwykły kabel telefoniczny bo taki jest już wkopany, do dyspozycji są 2 pary (po
    analogowym bramofonie Mikrotel działającym na jednej).
    LAN 100Mb + PoE na 2 parach działa (mode A, PoE na parach 1/2 3/6) - to już
    sprawdziłem, z tym ich switchem i Netgear GS110TPv2 choć z innymi (mode B 4/5 7/8,
    np. MikroTik CRS) nie zadziała.

    > W wideodomofonach zawsze był najpierw obraz od czasów czarno-białych na
    > kineskopach, bo to jest istota sensu wideodomofonu.

    Zgodzę się, fajnie jeśli komuś by się udało ogarnąć obraz przez PBX przed odebraniem.
    Da się podłączyć ten domofon (zachowując pozostałe funkcje) jako kolejną kamerę do
    rejestratora?