  • Data: 2023-02-08 01:13:16
    Temat: Re: Domofon Ds-kv6113 I stacja wew. ds-kh6320
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Feb 2023 00:39:04 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > A tam jest (panel wewnętrzny) jakieś przekaźnik?

    Nawet dwa.

    >Generalnie nie pisz
    > "domofon" bo domofon to całość.

    Nie, w tej wersji to nie jest całość. Znowu wypowiadasz się na
    tematy, o których masz blade pojęcie. Oba urządzenia to dwa zupełnie
    niezależne terminale SIP, mogące pracować bez jakiekolwiek
    świadomości o swoim własnym istnieniu i uzależnieniu.

    > ...ale jest alarm sabotażowy. Tak wiem, nie korzystasz z app na

    Nie w każdej konfiguracji jest aktywny.

    > producent nie robił tego z myślą na Twoje kombinacje, lecz żeby
    > uzyskać
    > max wydajność i prostotę.

    Uzyskać typowe zagrożenia wynikające w ten sposób rozumianej prostoty.

    > Jest w aplikacji pod Windows. PW nie ma www ale idzie się dostać
    > tam do

    Nie, nie ma. Znowu zgadujesz wg paradygmatu "nie znam specyfiki
    konkretnych urządzeń ale się wypowiem". Aplikacja pod Windows *w tym
    przypadku* nie ma w ustawieniach aktywowania opcji włączającej
    widoczności przycisku aktywującego przekaźniki na głównym ekranie. W
    ogóle to co jest w IVMS 4200 w konfiguracji zdala
    nej "tej stacji* to tylko część tego co jest dostępna w menu stacji.

    --
    Marek