    From: "Bombastic" <B...@...nl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domofony
    Date: Mon, 13 Jul 2009 21:43:19 +0200

    "Robert_J" <r...@w...pl> wrote in message
    news:h3fvq3$idf$1@inews.gazeta.pl...

    > I to cała elektronika, właśnie ten wzmacniacz ;-). W zasadzie jeden
    > tranzystor najczęściej... Zasilany jest po linii mikrofonu. Podaję Ci
    > przykład najczęściej używanego systemy 5-przewodowego, bo układy do domków
    > jednorodzinnych mogą być bardziej skomplikowane...

    No właśnie ten mój jest skomplikowany. W unifonie jest z 10 tranzystorów
    SMD, jakieś nandy, LL4148 w minimelfie też z dziesięć sztuk, elektrolity,
    stado RC smd i taka płytka ze strukturą scalaka zalaną kroplą kleju jak na
    LCD od tyłu. Nie wiem co to jest ale przez rezystor zasilający mikrofon
    raczej tego nie zasilę.
    Ma ktoś sugeste jak to jest zasilane ?