  • Data: 2020-10-29 12:30:51
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2020 o 11:16, Grzegorz pisze:
    > a te karty zbliżeniowe lub breloki mogą być takze wersji z Wi - Fi żeby
    > nawet nie wyciągać z kieszeni ?? tylko blisko stanąć tak ok. 2 metry od
    > kasety z czytnikiem
    Mogą być czytniki dalekiego zasięgu lub cewka wokół drzwi która zadziała
    ze standardowym czytnikiem z kilkudziesięciu centymetrów.

    Karta unique wielkości bankomatowej z czytnikiem chińskim no name i
    cewką 4 zwoje 1,5m x 2,5m łapała około 70 cm przed nią gdy robiłem testy
    ale to na listwach drewnianych było.

    Docelowo nie zostało wykorzystane.

    Zwykły czytnik z małą cewką Unique łapie z 2-5cm np wewnątrz portfela
    wyścielonego folią aluminiową zabezpieczającą karty bankomatowe :)

    --
    pzdr, j.r.