    From: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Domowy sposób na łożysko
    Date: Wed, 20 May 2009 01:12:36 +0200

    Użytkownik napisal/a:

    | Jaki macie sprawdzony sposob na zdejmowanie i zakladanie nowego
    | dolnego lozyska glowki ramy?
    | Ostatnio spedzilem pol dnia walac mlotkiem ale tym razem juz tak nie
    | chce. Na pewno mozna mądrzej.
    | dzieki!

    Podobno w niektórych motocyklach jest tak, że da się od góry je wystukać
    młotkiem i przecinakiem.
    U mnie niestety tak nie było i wykorzystałem inną polecaną metodę - użyłem
    multiszlifierki i po prostu przeciąłem bieżnię w miarę ostrożnie, aby samej
    ramy za mocno nie poharatać i po prostu wypadło ;)
    Mój mechanik mówi, że pomaga także delikatne obspawanie samej bieżni, bo
    wtedy się lekko skurczy i też wyskoczy bez większych problemów. Trzeba tylko
    dysponować spawarką i jakimiś umiejętnościami w tym zakresie :)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403