  • Data: 2009-05-20 11:24:49
    Temat: Re: Domowy sposób na łożysko
    Od: Eskimos <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 May 2009 12:46:35 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Sciagaczem sie tam nie da. Albo trzeba miec taki podbijak i wkinowywac
    >go miedzy polke a bieznie,

    Tak. Najlepiej wbijac klin. Warto tez podgrzać stare łożysko
    palnikiem, o ile się ma nowa osłonę przeciwkurzową.

    > albo najlepiej imo rozciac dolna bieznie
    >dremelkiem (40zl w kazdym markecie).

    A Ty uzywałeś kiedy takiego za 40zł? Ja niestety tak ;) Nawet chyba 60
    kosztował ;)
    Jednorazówka - wyciąłem jedną zapieczoną bieżnię i umarł.

    Prawdziwy Dremel to najmarniej 200 (ale i tak warto).

    --
    Darz bór,
    Eskimos