  • Data: 2020-11-01 15:44:19
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W niedzielę, 1.11.2020 o 12:32, RadoslawF napisał:

    > Szczekaj suczko, szczekaj. Nic innego nie potrafisz.
    > I nie moja wina że u ciebie na wsi tylko dwa razy do roku
    > zbierają gabaryty i ty je ciemną nocą wynosisz a potem to
    > rozmówcom przypisujesz.

    Tak, tak jest we wsi Żoliborz i tak jest w całym kraju, bo system
    odbioru odpadów jest jednolity w Polsce, różne są tylko firmy
    realizujące wywóz śmieci w danej gminie. Ale Ty, baranie, nawet nie
    wiesz, że istnieje harmonogram wywozu śmieci, bo mieszkasz w bloku
    i rozpiskę - kiedy i co - dostaje spółdzielnia, a Ty z wiaderkiem ze
    zmieszanymi śmieciami latasz do śmietnika kiedy chcesz i kiedy chcesz
    wystawiasz nocą pod śmietnik tę swoją zaszczaną wersalkę. I jeszcz
    namawiasz do tego Animkę. Bo jesteś baran. Baran wełniany. Po prostu.

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g