  • Data: 2020-10-13 01:57:42
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-12 o 22:13, Arnold Ziffel pisze:

    > Jest to wysoce prawdopodobne.
    A co ciebie głąbie obchodzi co ja mam. Czy ja się pytam czy w ogóle masz
    telewizor?

    Mam w jednym pokoju telewizor CRC Philips. Jak nowiutki. Głośniki ma
    super...ale go nie oglądam, bo przyzwyczaiłam się do 32 calowego,
    nowszej generacji.

    Proszę mi już nie odpisywać, bo już nie będę czytała twoich bredni.

    --
    animka