-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
Date: Sun, 28 Jan 2018 10:21:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <p4k4ne$gdu$1@node2.news.atman.pl>
References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
<p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
<p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
<p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-233-65.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1517131310 16830 94.254.233.65 (28 Jan 2018 09:21:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2018 09:21:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623565
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-28 o 08:00, Cavallino pisze:
> W dniu 28-01-2018 o 00:24, Marek S pisze:
>> W dniu 27-01-2018 o 22:44, Cavallino pisze:
>>
>>> Bo hamujesz częściej niż w osobówce, a wentylowane tarcze lepiej się
>>> chłodzą.
>>> Po kilku ostrych hamowaniach, z dużych prędkości zwykła tarcza
>>> zagrzeje się tak, że skuteczność hamowania spadnie drastycznie.
>>
>>
>> Czytałeś co komentuję? Padła teza, że nie ma to wpływu na skuteczność
>> hamowania.
>
> Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się nie
> przegrzewają.
> Ale jazda sportowa jest po prostu inna.
O to to. Napisałem że mają mały wpływ a nie że nie mają. Rozmiar tarczy
to znacznej mierze po prostu jej zdolność do utrzymania jej temp na
rozsądnym poziomie. Heble o średnicy 288mm z klockiem z górnej półki raz
zahamują o niebo skuteczniej niż 330 z klockiem typu hart za 60zł a w
tym teście chyba o to chodziło. Co innego jakbyś powiedział że masz do
pokonania jakiś kręty odcinek z wielokrotnym przyspieszeniem i hamowaniem.
Co do gumowatości pedału, polecam wymienić gumiaki na porządny stalowy
oplot - przepaść.
Co do pomiarów nie ma problemu, na wiosnę będę mógł się pobawić teraz na
moim zadupiu to jeszcze śnieg leży.
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.18 12:29 Tomasz Pyra
- 28.01.18 15:41 Mateusz Bogusz
- 28.01.18 21:44 Marek S
- 28.01.18 21:44 Marek S
- 28.01.18 22:00 Marek S
- 28.01.18 22:36 Cavallino
- 28.01.18 22:48 Tomasz Pyra
- 29.01.18 00:44 Tomasz Pyra
- 29.01.18 09:59 Lewis
- 29.01.18 15:36 T.
- 29.01.18 17:51 Marek S
- 29.01.18 18:00 Marek S
- 29.01.18 18:05 Marek S
- 29.01.18 20:40 Yeti Siedzinski
- 29.01.18 20:41 Yeti Siedzinski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=