    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Drukarka Deskjet F380
    Supersedes: <1sdf7ufqyznxw$.ym0m53cbvucx.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 29 Sep 2020 10:24:07 +0200

    Dnia Tue, 29 Sep 2020 08:37:27 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Nie mam bladego pojęcia. Powinienem mieć? Skonfigurowałem Thunderbirda w
    > okolicy 2001 roku i tak jakoś leci.
    > ToMasz

    No powinieneś :) Bez wrotki czasem trudno dociec komu się odpisuje a bez
    delimitera trzeba ręcznie wycinać twój podpis. User Agent zeznaje że
    masz Th. 68.6 i to na linuksie, więc całkiem świeży. Ja mam 68.10
    (używam czasem do testów) i mam tam zarówno delimiter jak i wrotkę,
    sprawdziłem. Przyszło mi na myśl że możesz nie mieć delimitera bo nie
    ustawiłeś sobie podpisu z automatu (tylko wpisujesz ręcznie). Spróbuj
    sobie ustawić automatyczną sygnaturkę (w konfiguracji konta newsowego).
    A co do braku wrotki to niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie :) Ja
    nie wiem czemu brak.

    PS. Głupieję chyba albo ślepnę na stare lata. Przecież masz wrotkę :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-