  • 1. Data: 2020-09-28 18:18:08
    Temat: Drukarka Deskjet F380
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Drtukarka HP Deskjet F380 - po włączeniu drukarka sygnalizuje diodą
    niesprawność związaną z tuszem oraz literę E na wyświetlaczu. W środku
    nowiutki tusz czarny i zużyty kolor. IMO powinna drukować cz.b i proces
    drukowania (wysyłka i pobranie pliku, reakcja drukarki, pobranie
    papieru, ruch karetki itd) faktycznie zachodzi ale kartka wychodzi
    czysta. Pojemnik cz.b sprawdzony i drożny. Znacie może jakiś typowy
    powód tych kaprysów?
    To ficzer może czy uszkodzenie?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2020-09-28 18:34:49
    Temat: Re: Drukarka Deskjet F380
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    w ciemno: wyjmij i włóż ponownie _oba_ pojemniki, a jak masz stare (lub
    jakiekolwiek inne puste lub pełne) to włóź a potem usuń i ponownie dobre.

    HP miał wkurzający patent na pamiętanie poziomu tuszu (aby uniemożliwić
    dotankowanie). Robiło się go w balona właśnie zamieniając zbiorniki 2
    lub 3 razy.

  • 3. Data: 2020-09-28 18:45:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2020 18:34:49 +0200, sirapacz napisał(a):

> [...]
    >
    > HP miał wkurzający patent na pamiętanie poziomu tuszu (aby uniemożliwić
    > dotankowanie). Robiło się go w balona właśnie zamieniając zbiorniki 2

    No wiem :) Niestety nie mam innego koloru. I nurtuje mnie fakt że
    drukara mimo tego E wykonuje czynności drukujące a powinna milczeć i
    olewać polecenie drukowania.
    Nawiasem mówiąc, polecenie (z klawisza) "wykonaj kopię" nie uruchamia w
    ogóle skanowania choć skaner jest OK. Tu akurat E przeszkadza :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2020-09-28 20:13:56
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-09-28 18:45, Jacek Maciejewski wrote:

    > No wiem :) Niestety nie mam innego koloru. I nurtuje mnie fakt że
    > drukara mimo tego E wykonuje czynności drukujące a powinna milczeć i
    > olewać polecenie drukowania.

    A z samym czarnym (wyjetym kolorowym)?

    HP DeskJet 5940 tak potrafi.

    W.

  • 5. Data: 2020-09-28 20:51:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2020 20:13:56 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > A z samym czarnym (wyjetym kolorowym)?
    >
    > HP DeskJet 5940 tak potrafi.
    Niestety, Nawet gorzej, bo nie próbuje drukować a sterownik zgłasza
    błąd. Kupiłem kolor, założę i zobaczym co to da.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2020-09-28 21:26:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Niestety, Nawet gorzej, bo nie próbuje drukować a sterownik zgłasza
    > błąd. Kupiłem kolor, założę i zobaczym co to da.

    rozwiązanie o które nie pytasz, ale istnieje. OLX, oddam gratis, znajdź
    sobie drukarkę która ma te same tusze, przygarnij i ominiesz problem.

    ToMasz

  • 7. Data: 2020-09-28 22:11:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2020 21:26:45 +0200, ToMasz napisał(a):

    > rozwiązanie o które nie pytasz, ale istnieje. OLX, oddam gratis, znajdź
    > sobie drukarkę która ma te same tusze, przygarnij i ominiesz problem.

    To w następnym kroku, jak dołożenie koloru zawiedzie :) Tak nawiasem
    mówiąc, jak ty to robisz że choć używasz Th. to nie masz ani wrotki ani
    delimitera?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 8. Data: 2020-09-29 08:37:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To w następnym kroku, jak dołożenie koloru zawiedzie :) Tak nawiasem
    > mówiąc, jak ty to robisz że choć używasz Th. to nie masz ani wrotki ani
    > delimitera?

    Nie mam bladego pojęcia. Powinienem mieć? Skonfigurowałem Thunderbirda w
    okolicy 2001 roku i tak jakoś leci.
    ToMasz

  • 9. Data: 2020-09-29 10:03:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Sep 2020 08:37:27 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Nie mam bladego pojęcia. Powinienem mieć? Skonfigurowałem Thunderbirda w
    > okolicy 2001 roku i tak jakoś leci.
    > ToMasz

    No powinieneś :) Bez wrotki czasem trudno dociec komu się odpisuje a bez
    delimitera trzeba ręcznie wycinać twój podpis. User Agent zeznaje że
    masz Th. 68.6 i to na linuksie, więc całkiem świeży. Ja mam 68.10
    (używam czasem do testów) i mam tam zarówno delimiter jak i wrotkę,
    sprawdziłem. Przyszło mi na myśl że możesz nie mieć delimitera bo nie
    ustawiłeś sobie podpisu z automatu (tylko wpisujesz ręcznie). Spróbuj
    sobie ustawić automatyczną sygnaturkę (w konfiguracji konta newsowego).
    A co do braku wrotki to niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie :) Ja
    nie wiem czemu brak.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2020-09-29 10:24:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    sobie ustawić automatyczną sygnaturkę (w konfiguracji konta newsowego).
    A co do braku wrotki to niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie :) Ja

    PS. Głupieję chyba albo ślepnę na stare lata. Przecież masz wrotkę :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-