  • Data: 2020-10-01 12:50:01
    Temat: Re: Drukarka HP Deskjet F380 ciąg dalszy
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz (możecie) polecić jakiś model? Bardziej chodzi o urządzenie
    > wielofunkcyjne ze skanerem, atrament, kolor, możliwość drukowania
    > dwustronnego. Dużo drukować nie będzie.

    Brother DCP-T310 to tańsza, ale bez dupleksu (ogólnie droga w zakupie
    jak na atramentówki)

    Dopiero w najwyższym modelu z tej serii pojawia się dupleks...
    MFC-T910DW za 1400....

    To myślę do firmy jako zastępstwo wysłużonej już laserówki, która to
    łajza popsuć się nie chce (samsung clx-3185). Polecam - można przerobić
    na wersję niezliczającą stron i tylko sypiesz proszek do kaset na
    tonery. Eksploatacja tak bajecznie tania, że aż można mieć wyrzuty
    sumienia ;)

    Do nabycia na allegro ale widzę, że dobnrze trzymają cenę:D odnowione
    1200 :]