  • 1. Data: 2020-09-30 14:27:23
    Temat: Drukarka HP Deskjet F380 ciąg dalszy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Drukarka HP Deskjet F380. Oba pojemniki nowe i drożne. Drukarka drukuje,
    tzn. przyjmuje polecenie, zaciąga papier, macha karetką i nawet na
    wydruku coś widać. Lecz o ile partie koloru wychodzą właściwie, to
    partie czarne (tekst) są szare. Po obejrzeniu pod lupą okazuje się że
    składają się tylko z kolorowych kropek. Z niewiadomych przyczyn pojemnik
    czarnego nie dokłada się do wydruku. Próba wydruku *naprawdę* czarnego
    tekstu w trybie odcieni szarości zostawia czystą kartkę, co by
    potwierdzało tezę że pojemnik czarnego nie bierze udziału w drukowaniu.
    Ktoś ma pomysł o co może chodzić? Elektronika leży, taśma nie podaje
    sterowania?
    Dodatkowo wciąż jest wyświetlane E, co bym nie kombinował.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2020-09-30 14:51:47
    Temat: Re: Drukarka HP Deskjet F380 ciąg dalszy
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    pęknnięta taśma karetki?
    tusz na styku w karetce?

  • 3. Data: 2020-09-30 15:30:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2020 14:51:47 +0200, sirapacz napisał(a):

    > pęknnięta taśma karetki?
    Być może.
    > tusz na styku w karetce?
    Nie, na wszelki wypadek wyczyściłem.

    C.d. nastąpi :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2020-09-30 15:40:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Być może.
    > Nie, na wszelki wypadek wyczyściłem.
    >
    > C.d. nastąpi :)

    to drukarka jaką wydrukowałeś pierwsze zdjęcie dziecka czy z jakiegoś
    innego powodu jesteś do niej tak sentymentalnie przywiązany? :))))

  • 5. Data: 2020-09-30 15:49:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2020 15:40:50 +0200, sirapacz napisał(a):

    > to drukarka jaką wydrukowałeś pierwsze zdjęcie dziecka czy z jakiegoś
    > innego powodu jesteś do niej tak sentymentalnie przywiązany? :))))

    Ech, chciałem komuś niegramotnemu zrobić dobrze i uruchomić choć czarny
    druk. No a potem trzeba było do diagnostyki dokupić kolor a jak
    diagnostyka została zrobiona, wyszło że będzie trzeba dokupić drukarkę
    :) Na szczęście w moim gródku ktoś się pozbywa złoma no to wezmę i
    zrobię z dwóch jedną albo coś takiego :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2020-09-30 16:44:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.09.2020 o 15:40, sirapacz pisze:

    > to drukarka jaką wydrukowałeś pierwsze zdjęcie dziecka czy z jakiegoś
    > innego powodu jesteś do niej tak sentymentalnie przywiązany? :))))

    stare drukarki są dobre, bo trwałe i wkłady mają dużo tuszu. sam trzymam
    hp960, bo ma coś 70 ml tuszu w jednym wkładzie. mało tego, dysze ma (jak
    sądzę) tak duże, że niema opcji ze zaschnie i nie puści. jak
    elektronicznie wkład jest żywy - to drukował będzie.

    ToMasz

  • 7. Data: 2020-09-30 18:24:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]
    >drukarkę
    >:) Na szczęście w moim gródku ktoś się pozbywa złoma no to wezmę i
    >zrobię z dwóch jedną albo coś takiego :)

    A rada z OLX padla :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-09-30 18:48:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

> [...]
    > sądzę) tak duże, że niema opcji ze zaschnie i nie puści. jak
    > elektronicznie wkład jest żywy - to drukował będzie.

    HP 960 korzysta z klasycznych, bardzo drogich wkładów 45 i 78. Wkład 45
    ma 42 ml tuszu czarnego, a 78 ma 84 ml łącznie kolorowych. Dysze
    zatykają się w tym świństwie namiętnie i wiecznie trzeba to czyścić.
    Miałem 930C - poprzednik 960C i długo ją przeklinałem. A wkłady 40 i
    45 miałem w drukarkach 1200C i 1600C - nie zliczę ile wkładów się
    zmarnowało...

    Teraz jadę na Epsonie EcoTank L365 - komplet oryginalnych atramentów 664 4x70
    ml za stówkę starcza na lata. Dysze też się zapychają ale dają się
    odtykać bez brudzenia rąk.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2020-09-30 20:01:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Teraz jadę na Epsonie EcoTank L365 - komplet oryginalnych atramentów 664 4x70
    > ml za stówkę starcza na lata. Dysze też się zapychają ale dają się
    > odtykać bez brudzenia rąk.

    I brothery z możliwością tankowania z butelki:))))

  • 10. Data: 2020-09-30 20:15:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > HP 960 korzysta z klasycznych, bardzo drogich wkładów 45 i 78. Wkład 45
    > ma 42 ml tuszu czarnego, a 78 ma 84 ml łącznie kolorowych.
    w sklepie 123 drukuj.pl
    do hp960

    kolor
    oryginał 202zł 19ml
    zamiennik 79zł 52ml
    (jakiś mały, ale nie chce mi sie większych szukać)

    do f380
    kolor
    oryginał 120zł 5ml
    zamiennik 59zł 23ml
    w którym miejscu f380 wychodzi taniej?

    dalej podtrzymuję że starsze drukarki hp są tanie jak barszcz w
    utrzymaniu. tyle ze oryginalny tusz prawie się nie zatyka, tani
    zamiennk, jak się pamięta żeby cokolwiek wydrukować w kolorze raz na
    tydzień też nie.

    > Teraz jadę na Epsonie EcoTank L365 - komplet oryginalnych atramentów 664 4x70
    > ml za stówkę starcza na lata. Dysze też się zapychają ale dają się
    > odtykać bez brudzenia rąk.
    tylko że to drukarka za 500zł. "trochę" nie ta liga. Tym bardziej jak
    sobie przypomnę po 3 miesiącach ze potrzebuję coś wydrukować. jak mi się
    ecotank zepsuje - będzie bolało, jak hp960 odda pustą kartkę - będę
    topił głowice w gorącej wodzie - 15 minut później będzie drukować.

    powiem więcej. mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że gdybyśmy
    mieli wydrukować parę tysięcy czarno białych stron cięgiem, Ty na
    ecotanku, ja na hp960, stara drukarka lepiej to zniesie, i jeśli w grę
    wchodzi dolewanie tuszu strzykawką - wyjdzie taniej. Tak więc Ty płacisz
    za wygodę i uważam że jest to normalne. Ja wolę sam coś zrobić i
    zaoszczędzić masę kasy (i nie tworzę elektrośmieci) - czy to zasługuje
    na krytykę?

    ToMasz