    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Duży mocny naked poszukiwany :)
    Date: Thu, 31 May 2012 00:39:25 -0700 (PDT)
    Cc: Artur Gwizdowski <a...@i...com>

    Elou!
    On May 28, 10:04 am, Kryhu <k...@g...pl> wrote:
    > Hej
    >
    > Tak jakoś coraz bardziej chodzi mi po głowie przesiadka z FuJaRy na coś
    > poręczniejszego do miasta i latania wkoło komina.
    > Nie latam ostatnio w dłuższe trasy, raczej po mieście i dojazdy do
    > roboty w czasie letnim z działki 20-30km. FJRa to trochę przerost formy
    > do takich zastosować
    >
    > Wymagania:
    > - gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
    > 190cm wzrostu
    > - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    > - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
> [...]

    Pewien bialy czlowiek przedaje Suzuka GSX1400. '05, czarny, bardzo
    malo jezdzony. Ta koza jest wyzwaniem, choc nie wiem, czy dokladnie
    takiego szukasz. Jesli lezy w sferze Twych zainteresowan odezwij sie,
    podam szczegoly. Cenowo OK, roznica pomiedzy budzetem a cena zakupu da
    Ci szanse dokupienia calego wora gadzetow. Acha: Leo Vince juz ma ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych