  • Data: 2022-05-19 23:25:20
    Temat: Re: Dwa HDD w lap_topie
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/05/2022 09:23 pm, Adam wrote:

    > Jak wrażenia?

    Wlasciwie to zainstalowalem tylko windowsa i na nim wirtualne maszyny,
    windowsa i ubuntu.
    Chcialem kupic od razu full wypas model, znaczy 48 ram i wielkie dwa dyski
    ale czas oczekiwania ponad 6 tygodni mnie zniechecil.
    Kupilem go troche na przyszlosc bo moj stacjonarny juz nie pociagnie
    windowsa 11 a lada dzien / miesiac wszystko podrozeje.

    > Mnie się morda cieszyła długo, a w zasadzie do teraz.
    > Nic go nie zgniecie.
    > Mogę nawet podpiąć cztery monitory w rozdizelczości 4k i jego to nie
    > wzrusza. Może nawt więcej - nie wiem, nie próbowałem.
    > Nawet wymagające gry idą jak burza.
    >
    > Tylko problem z niektórymi linuksami na monitorze laptopowym w
    > rozdzielczości 4k, gdzie mniejsza rozdzielczość wchodzi dopiero po
    > zalogowaniu - trzeba mieć dobry wzrok.

    Ja wlasnie nie wiem po co mi tam druga karta graficzna nvidia. ;) Bo
    domyslnie ekran dziala na zintegrowanej.
    A rozdzielczosc ustawiem sobie na 1920x1080 i do tego zoom na 125%.
    Wybralem go po przegooglowaniu pod kontem najlepiej nadajacego sie do
    wirtualizacji, czyli duzo rdzeni i duzo ramu.

    https://badzi0r.wordpress.com/