  • Data: 2022-05-26 00:59:54
    Temat: Re: Dwa HDD w lap_topie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" 628e9611$0$477$6...@n...neostrada.pl

    "Irokez" 6281498c$0$476$6...@n...neostrada.pl

    > Oczywiście.

    > Oczywiście.

    > Proponuję giełdy staroci, lombardy, itp.

    Tam znajdę laptopa z miejscem na dwa M.2 NVMe i 32 GiB DDR4?

    > No przykro, technologia idzie do przodu.

    Oświeć mnie -- co teraz jest w miejsce NVMe...

    > Sam trzymam w domu na przykład starą archaiczną płytę z kontrolerem SCSI

    Masz HDD 2.5" SCSI?

    > który obsłuży dysk 18GB z SGI Octane z '98 roku, bo mi się zdarza taki dostać, czy
    też laptopy jeden Dell D631 z dedykacją pod
    > WinXP i fizycznym portem COM, drugi HP Power najmocniejszy jaki był ostatni z
    obsługą Windows 7 bo soft nie działa na 8, 10 ani
    > wirtualce. Tylko że siedzą tam SSD'ki a dane rzadko potrzebne lecą z NAS'a.

    > Albo kupisz już wspomniane "mobilne stacje robocze".
    > Albo jednak zaczniesz inaczej pracować - mobilna silna nowoczesna jednostka + NAS
    na duże dane + ewentualnie chmura/VPN jak z
    > zewnątrz potrzebujesz dostęp.

    Przemyślę Twe propozycje -- w wolnej chwili... ;)

    --