  • Data: 2020-07-15 21:12:01
    Temat: Re: Dwa HDD z Windows - boot tylko z 'dodatkowego'
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/07/2020 20:41, Pawel 'Jarod' wrote:
    > Nawet jak bym miał nową obudowę to nie dam razy przełożyć talerzy ;-).

    Wystarczy sam HDD.

    > Zapewne chodziło Ci o kieszeń.

    Nie, chodziło mi o przelotkę SATA/IDE do USB.

    https://allegro.pl/oferta/przejsciowka-usb-na-sata-a
    ta-dysk-2-5-3-5-zasilacz-9427613700

    Przy czym zaznaczam że ta jest podła bo:
    1) ma bardzo kiepski zasilacz (w sensie potrafi zdechnąć)
    2) łacze jest niestabilne na dłuższą metę (czyli tygodnie pracy)