  • Data: 2022-01-18 14:10:37
    Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jan 2022 12:38:58 +0000, K wrote:

    > W Trojmiescie i w Lodzi, ten sam syf. W UK diesli od zatrzesienia. Na 5
    > ktore widze z okna w tej chwili trzy to diesle.

    A wydawalo mi sie, ze ON mieli drogo, i probowali nawet diesle
    zagazowac.

    > No ja pamietam i mialem to samo jak bylem w PL ostatnio.

    A ja tego to raczej nie pamietam, zeby tak "w terenie" smierdzialo.

    Moze przy ruchliwej ulicy.

    > Tylko, ze mi te opony wrzucil na pomaranczowo w historie przegladu i
    > teraz brzydko to wyglada ;) i tak je wymienilem bo mnie to wycie
    > denerwowalo.

    A widzisz, to moze trzeba kolorki wprowadzic ? :-)

    Tak czy inaczej - przeglad co rok, czy co przebieg?
    Opony sie zuzywaja od jezdzenia, choc od stania troche tez.

    J.